2018. június 25., hétfő

Utolsó rész

Sziasztok!

Sajnos igen, ahogy azt láthatjátok a blog nem folytatódott és már nem is fog. Már nem igazán érzem magaménak a témát és így nem szeretném elhitetni veletek, hogy én annyira nagy örömmel írom, mint 3 évvel ezelőtt. De leírom nektek, hogy hogyan is lett volna vége a blognak, mivel tudom, hogy sokan erre vagytok kíváncsiak. Lehet, hogy nem is fogja ezt elolvasni senki, de megígértem, hogy befejezem és mivel ezt nem tudom megvalósítani, de a sztori vége már meg van csak nem egészen tudom, hogy lehetett volna eljutni oda így megírom nektek. Nos, az én elképzeléseim szerint Justin és Lara nem jött volna össze a végén, mivel nem akartam a tucat történetekhez hasonlót alkotni, hogy minden szép és jó a végén és újra egymásra találnak. Igaz, hogy szép és jó lett volna a vége, de nem egymás mellett. Én úgy terveztem, hogy az utolsó részben Larának már gyerekei vannak... és nem nem Justintól. Egy teljesen már karaktert szerettem volna belevinni a végén ami úgymond csattanóként jelent volna meg a számotokra. De, hogy mi is lett volna a sztori vége? Lara boldogan él a férjével és gyerekeivel és éppen új házba költöztek volna, ahol pakolás közben megtalálja az egyik régi naplóját ami igen a Justinnal közös történetükről szólt. És az egész sztori abban lett volna leírva és ahogy olvasta volna úgy jelent meg előttetek is a történet. Igen ez lett volna az utolsó részben. Tudom nem teljesen az amit vártatok és nem igazán 3 év után, de így éreztem korrektnek ha már beígértem a végét.

Végezetül nagyon szépen köszönöm nektek a támogatást és, hogy tényleg ennyien olvastátok a blogot. Amikor elkezdtem nem gondoltam volna, hogy ennyi embert érdekelni fog ez az egész. Nagyon hálás vagyok nektek a kitartásotokért és még egyszer bocsánat, hogy ez a blog sem ért teljesen véget.

Azonban egy olyan kérdésem lenne, hogy ha esetleg szeretnétek még tőlem bármilyen blogot olvasni leginkább nem sztárokkal és kitalált történetekkel kapcsolatosra gondolok hanem akármilyen más témában akkor kérlek jelezzétek a megjegyzéseknél és bármilyen ötletet szívesen fogaok a témával kapcsolatban :)

Nagyon szépen köszönök mindent :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése